יום שישי, 3 בדצמבר 2010

פוסט קצר על וינטג’ אפנה וצילום

 

הפוסט הזה הולך להיות קצר עקב עומס בסטודיו ובחיי האישיים (מעבר דירה בנסיבות משמחות), בכל מקרה החלטתי לא לוותר לעצמי ובכל זאת להתיישב ולכתוב ולצרף תמונות ואתרים שנתקלתי בהם במהלך השבוע האחרון.

התחלתי את שיטוטי בבלוג הצבעוני והמקסים color collective עליו כבר כתבתי בפוסטים קודמים, דרכו הגעתי לשני אתרים של סוכנויות שמייצגות צלמים ומעצבים גרפיים, לסוכנות הראשונה קוראים agent bauer (תודו שזה שם מנצח…) מצאתי בו המון אוצרות.

הראשונים ששבו את עיני היו שני הצילומים הצבעוניים והכל כך אופנתיים האלה של alexandra olsson.

     alexandra olsonalexandra olson 2

הסוכנות השניה, אותה גם כבר הזכרתי באחד הפוסטים הקודמים שלי, היא של sarah kaye שמייצגת צלמים וסטייליסטים, התמונות מחולקות לקטגוריות שונות, ביניהן עיצוב פנים, צילומי אפנה ועוד... והוא עשיר ובהחלט שווה ביקור. הבאתי מתוכו כמה תמונות, הראשונה היא של הצלם tim evan-cook ובהמשך הפוסט תמונה של הצלמת polly wreford שמאוד התרשמתי מעבודותיה.

f43913305a2e8a8b09289e9d98da30b8-tec-021צילום של tim evan-cook tumblr_l9p0qp3zwc1qa2tol

בהמשך חיפושי, הגעתי לבלוג yeh yeh grace ששיך לסטודנטית לקולנוע משיקגו שאוהבת שחקניות הוליוודיות וסרטים של פעם. זה מאוד משמח כי אני מתה על וינטג’ והבלוג שלה מלא בתמונות של שחקניות זוהרות שעושות פוזות למצלמה ולבושות בגדים יפיפיים. כאלו שאני ושאר בנות ישראל יכולות רק לקוות למצוא באיזו חנות יד שניה. אני ממליצה בחום להציץ בבלוג שלה, היא מנהלת גם בלוג נוסף על מרילין מונרו עם המון תמונות (איפה היא מוצאת את כולן…?) אחרי ששמתי לב שאני בוהה בבלוג קרוב לשעה החלטתי להתמקד ובחרתי כמה תמונות מייצגות, הן מפוזרות לאורך הפוסט הזה.

tumblr_l8tuot68cZ1qa2tolo1_400מתוך הבלוג yeh yeh grace4cf745c3d3b8d461e4495ff08b7b7735-tec-018aצילום של tim evan-cook tumblr_laojelFwE31qa2tolמתוך הבלוג yeh yeh gracepolly wreford 4צילום של polly wrefordtumblr_l7ix06aXNl1qa2tolמתוך הבלוג yeh yeh grace cassandra rohdin 2

סיימתי עם איור שמאוד אהבתי של cassandra rhodin, שמיוצגת גם היא באתר של agent bauer. מהתמונות שלה שהופיעו בו, ניתן לראות שקסנדרה מציירת בעיקר דוגמנים ודוגמניות בעלי מראה דקיק וגמלוני ועיניים קודרות משהו. טוב נו, כבר מזמן גילינו שלעולם האפנה יש כמה צדדים אפלים ומלנכוליים.

מקווה לכתוב את הפוסט הבא מהדירה החדשה שלי… תאחלו לי הצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה